Hvad gør jeg som naturgaskunde, når jeg flytter?

Husk altid at melde flytning, når du flytter til eller fra en adresse med naturgas.


Eksisterende kunde?

Du hæfter for forbruget, indtil du har meldt flytning.

Meld flytning 3 dage før du flytter

Du skal give os besked om, at du fraflytter senest 3 dage før skæringsdatoen. Hvis du ikke giver os besked, og den nye beboer ikke tilmelder sig en gasleverandør, vil du fortsat få regninger fra os.

Det er en god idé at aflæse måleren sammen med tilflytter og ejendomsmægler i forbindelse med køb/salg af boligen. Hvis du lader ejendomsmægler melde flytningen ind, sikrer du, at du også bliver afmeldt fx. el og andre forsyninger.

Send din aflæsning til os

Send dit kundenummer sammen med flyttedato, aflæsning af din måler og din nye adresse. 

Du skal også oplyse os ny ejers navn, e-mail og telefonnummer. Ny ejer kan frit vælge sin naturgasleverandør, men når du flytter ud, skal vi registrere, hvem der er ny forbruger på adressen. 

Send oplysningerne til [email protected]

Vi sender din aflæsning til Evida, og efter cirka 5 uger har Evida opgjort dit forbrug, og vi sender en slutopgørelse til dig.


Ny kunde - vælg selv leverandør af din naturgas

Når du flytter ind i en bolig med naturgasopvarmning, skal du vælge en naturgasleverandør, så du er sikker på at få en aftale, der matcher dine behov. 

Du kan bestille naturgas til din nye adresse, når du har aflæst din måler. Når du bestiller naturgas til din nye adresse, vælger du "Jeg er ny på adressen" og udfylder måleraflæsning og indflytningsdato. 
Jeg vil gerne bestille naturgas

 

Nyhedsbrev fra DCC Energi

Få tilbud, gode råd og mulighed for at deltage i vores konkurrencer.

Tilmeld nyhedsbrev

Vi bruger vores energi på energi

DCC Energi A/S
Nærum Hovedgade 8
2850 Nærum
CVR: 32141846

Kundeservice
Telefon: 70 150 150
E-mail: [email protected]

Vi samarbejder med Forbrugs Foreningen
Vi samarbejder med Ældre sagen
Vi samarbejder med FDM